OVAL community rond coronavirus live op Cooperator
Juist nu is het belangrijker dan ooit informatie te delen en mensen met elkaar te verbinden en hiervoor digitale vormen in te zetten. OVAL heeft in samenwerking met Cooperator de OVAL community opgezet.
Met behulp van Cooperator heeft OVAL voor en door haar leden de OVAL Community opgezet. 30 maart 2020 is er gestart met een apart corona-kanaal dat alle informatie over het coronavirus in relatie tot de dienstverlening van de leden van OVAL op een rij zet. Leden van OVAL kunnen via de OVAL Community profiteren van alle voordelen die het Cooperator-platform aanbiedt:
- Alle informatie over het coronavirus in relatie tot de dienstverlening van de leden van OVAL op een rij. Van informatie vanuit de Rijksoverheid en links naar relevante sites tot tools en acties vanuit OVAL ten behoeve van leden en hun klanten.
- Informatie voor ondernemers en over specifieke regelingen zoals wegwijzers, handreikingen en informatie over het noodpakket.
- De mogelijkheid om ervaringen, acties en tools met elkaar te delen. Zo maken we optimaal gebruik van ons netwerk en voorkomen dubbel werk.
- Chat-functie om één-op-één of in groepjes met elkaar te sparren.
- #durftevragen. In de praktijk worstelen bedrijven vaak met dezelfde type vragen. Stel je vraag en help elkaar verder.
Kortom: de OVAL-community is een digitale ontmoetingsplaats waar leden informatie kunnen vinden, ervaringen delen en terecht kunnen met hun vragen. Cooperator hoopt in de nabije toekomst steeds meer organisaties en verenigingen op deze manier te kunnen ondersteunen, vooral in deze moeilijke tijd.